Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 12. desember 2011

I wanna go home for Christmas!

Nå er det 4 dager til jeg kommer hjem! Det er ingen ting, og tiden går så fort nå også. Denne helgen har jeg kost meg hos vertsen med besøk av Synne og Mari, og vi dro blant annet en tur til Caen der jeg spiste megamakron igjen. Fredag var luciafesten, som ble veldig vellykket! Vi pyntet oss alle i bunad (jeg fikk låne av Maren i terminale) og sang norske sanger for vertsfamiliene og alle de andre gjestene. På lørdag hadde vi en ekstra-konsert og ble tatt bilde av til avisen. Så idag, mandag, som den tunge dagen den vanligvis er, fikk vi tilbake Histo-Géo prøven, og jeg fikk 19/20! Det lyste opp dagen min veldig mye, og den ble bare bedre da vi litt senere fant ut at vi ikke skulle ha gym men se på film istedet! Life is good! 

Et bilde fra en av dansene på lucia! ^^


Vi koser oss på internatet etter å ha åpnet kalendergaver ...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar