Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 3. oktober 2011

Déjeuner au château!

På lørdag var som de andre en solfylt dag, så det var dekket til familieutflukt ved havet. Vi dro til havnebyen Porte-en-Bessin hvor vi nøt utsikten og solen. Jeg for min del koste meg med å lese Harry Potter på fransk! ^^ Da alle hadde badet seg ferdig dro vi videre for å spise lunsj hos tanta og onkelen til vertsfaren min, og jeg må si jeg ble ganske starstruck da vi kjørte inn på en vakker slottsplass! Ja, de bor faktisk i et slott, og det var såååå fint der! Det var ikke bare et slott heller, de hadde en stor ''plass'' på forsiden og en stor hage på baksiden. Bak hagen var det en stor åker med hester og gjemt ved siden av en grønnsakshage med med masse epletrær og to gresskar, åh, det minnet meg så om askepott! På venstre siden av slottet var det en gammel gård, og på høyre en liten kirke. Som jeg forsto det var det også en park ikke så langt unna ... Ah mon dieu, det er det eneste jeg kan si! Det var vakkert, og kjempekoselig å spise der! Det er definitivt en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme! Gud så heldig jeg er som får være her og oppleve ting som dette! 


Porte-en-Bessin!



Eplejuice! Nam ^^


HP! haha, les første setningen ...




Mangler jo bare en fe som kan trylle de om til vogner som tar meg med på ball <3





Og noen bilder fra soiréen som klassen arrangerte .. 


Sofie og meg <3
 

1 kommentar:

  1. Altfor fint slott. Altfor fine bilder. Altfor fin blogg.
    Ja, jeg er sjalu.
    :)

    SvarSlett