Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 28. september 2011

À la plage!

På søndag våknet vi til strålende sol, og som avtalt, dro vi på stranden. Vi kjørte på en veldig idyllisk vei, med masse trær og rett og slett vakkert landskap. Og for ikke å glemme varmen, det var som å være i syden, så da skjønner dere kanskje hvorfor jeg har det veldig bra i Frankrike nå? :D
Stranden var nydelig, jeg kan rett og slett ikke beskrive den annerledes enn det! Jeg fikk til og med tatt meg en liten dukkert, i det langgrunne vannet! <3
Typisk fransk!








Savner dere da! 
 
Ellers da vi kom hjem fikk jeg snakket med både Mamma og Michael + Pappa, Nina og Maja, som var veldig koselig! Vertsen til Åslaug tok oss også med på en sykkeltur i den gamle delen av Bayeux, som også er utrolig vakker! Alt i alt har jeg med andre ord hatt en veldig fin og varm helg!

På mandag fikk vi forresten tilbake den andre innleveringen vi hadde i matte, og jeg fikk 18,5! Er såå fornøyd! Etter skolen dro jeg til vertsen etter skolen (det er en streik, så internatet er stengt fram til onsdag) og det var sååå koselig å komme dit igjen. Alle sammen var kjempeglade, og de sa at det var veldig koselig å se meg igjen (de hadde til og med kjøpt inn sånne yoghurter som jeg elsker til dessert) og da kan man ikke gjøre noe annet enn å føle seg hjemme og velkommen! 

De to første matteinnleveringene! ^^
Ps, nå er det bare så utrolig fint og varmt her (tror det er sånn ca 30 grader)! Jeg får hetetokter bare av å gå ute, så etter skolen i dag gikk Sofie og jeg innom en liten café og kjøpte oss makroner og is! Kos i Bayeux altså, til tross for alt skolearbeidet! <3





Nam!




1 kommentar: