Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 1. juni 2014

June


Herlighet, det er juni allerede! Det betyr at eksamen er farlig nærme. Om 15 dager begynner uka der jeg har 6 eksamener. Gleder meg ikke akkurat til det, men etterpå tror jeg livet kommer til å bli ganske så bra. Så det får bare gå fort, så jeg kan bli ferdig. Denne uka har jeg i tillegg tre eksamener, noe som heter ECE – évaluation des capacités expérimentales, altså en praktisk eksamen i både biologi og fysikk-kjemi, pluss dansk. Det skal det bli deilig å være ferdig med! 





I dag var Maren og jeg ute og grillet! Maren hadde engangs-grill, norske pølser, lomper, pølsebrød og sprøstekt løk – den det bli bedre!? Åh, det var herlig og koselig!!

PS! 22 dager til jeg er ferdig her ♥ Oog, jeg er offisielt ferdig meg faget gym!! Halleluja!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar