Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 28. mars 2014

Fredagsstemning ♥



En av de aller beste dagene må jo være fredag. Egentlig tror jeg det er den beste dagen. Jeg slutter kl. 11 på skolen, kan endelig ta meg litt fri, jeg har helgen foran meg og jeg vet at enda en uke er ferdig. Nå er det nedtelling nå!

Det skjer ekstremt lite her for tiden, så jeg har ikke så mye å fortelle... Eller, vi hadde russemøte forrige torsdag, da. Jepp, vi skal være russ i Frankrike! Hihi, det tror jeg kan bli veldig gøy, alle franskmenn som ser rart på deg fordi du går med en rød snekkerbukse, gjør rare ting og ser norsk ut – det blir iallefall en liten vri på det å være russ i Norge.

Den siste tiden har jeg spist mye god mat, da (ja, jeg har mye å blogge om altså). Så i dette innlegget blir bildene mat-mat-mat ♥ 

Beste teen!








Klem fra meg ♥

1 kommentar: