Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 14. februar 2014

Valentines Day ♥



Happy Valentines Day, dere ♥

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, men har hatt masse å gjøre. Jeg har pugget og pugget og pugget til prøveeksamens-uka som er neste uke (6 prøveeksamener..). Jeg gleder meg uendelig mye til å bli ferdig med det, for etterpå er det bare en uke før jeg får ferie igjen, herlig. Anyways, i dag er det Valentinsdag og det er en av de koseligste dagene i året, syns jeg. Jeg vet ikke hva det er, men jeg er alltid skikkelig glad på valentinsdagen. Elsker hele konseptet! ♥ Og hva er vell bedre på denne dagen enn makroner, te, blomster, hjerteformet supercookie, god mat og filmen Valentines Day ? Ikke mye ♥ 





Må bare fortelle en søt liten  historie også, da. Herlighet, må le av franskmenn noen ganger. Da jeg var på lunsj hos vertsfamilien min sist helg overrasket de til min glede med taco (noe som de aldri hadde spist før jeg introduserte dem for det). Det var så godt at det ble snart tomt for lumper, og det var da vertsmoren min syns det var en genial idé å bruke en crêpe, altså en pannekake, i stedet. Jada. Vi fikk latterkrampe. Jeg kan virkelig ikke se for meg noe som frister mindre, eller hva? Men det var visst ikke så ille, bare «un peu sucré», litt søtt, som hun sa. Franskmenn spiser virkelig alt til pannekakene sine, men ett sted burde man kanskje sette grenser?! ^^ Men, hallo så søtt og herlig det var ♥ Blir alltid godt humør av å være der, alltid mye latter (vertsmoren min og jeg har like dårlig humor).

Kos dere masse i dag alle sammen, og god helg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar