Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 11. november 2013

Rouen!


God mandagsmorgen

I går kom jeg tilbake til Bayeux etter en dagstur til Rouen! Der var vi nemlig på utdannings-symposium, som ble arrangert av noen av guttene i norskseksjonen der borte, og det var veldig bra! Vi fikk blant annet mer informasjon om søknadsfrister og forskjellige studier man kan velge etter videregående, og det var noe jeg trengte! Det var blant annet ei som snakket om studier i England, og da ble jo jeg veldig interessert – og fikk masse inspirasjon, så det er gøy! ^^

Vi har forresten også langhelg, så jeg har friii i dag! Det er herlig det! Da får jeg litt mer tid til å slappe av, men også lese til alle prøvene jeg skal ha til uka. Nå skal jeg kose meg med frokost og te Ønsker alle en kjempefin mandag! 



God frokost!
 
PS! Om det er én ting jeg har lært denne uka, er alt man aldri må gå ut uten paraply i Bayeux, eller i Normandie for den saks skyld. Her kan det bare plutselig begynne å regne, uten antyding til skyer på himmelen ... ^^


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar