Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

torsdag 26. september 2013

Work, but don't forget to live ♥


Åh, yogi-te sitater ♥ Da Mathilde og jeg drakk te i kveld etter god middag og filmkos, fikk Mathilde dette sitatet på yogi-te lappen sin – og den traff meg skikkelig! Det er så mye skolearbeid for tiden, og det er så lett å «falle inn i det». At jeg bare jobber og jobber og blir så sliten at jeg ikke får til noen ting tilslutt. Men jeg vet jo egentlig at det ikke er verdt det, man MÅ faktisk huske å nyte livet også. Det er faktisk viktigere, sett i det store og hele perspektivet ♥ Men det er altså greit med noen påminnelser en gang i blant. Jeg har jo også skiltet på veggen min: «Don't just work hard, work smart», som også er noe å tenke over! 



God middag ^^
Men i kveld har det ikke vært mye skolearbeid, for herlige Mathilde kom hit på middags-besøk. Vi så også på Footloose, som er kjempekul og «fengende». Har hatt en kjempekoselig og avslappende kveld, noe som har vært kjempedeilig! ♥ Og en annen ting som er herlig, er at jeg slutter kl. 11 på skolen i morgen, jippi ♥ Gleder meg masse til helg, har masse gode planer allerede!

Klem ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar