Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 2. september 2013

Reunion

Nå er jeg fint fremme i Bayeux igjen, og skal starte på mitt siste år her i Frankrike. Merker det er litt rart å være eldst, men det er også deilig å vite at dette er det siste året. I morgen begynner skolen, med nye klasser, nye lærere og ny timeplan, det blir spennende. Gleder meg egentlig, jeg! ^^ Det har vært så koselig å møte go´jentene igjen, og i dag har Maren og jeg kost oss med lunsj, leilighetsbesøk hos de nye andreklassingene, film (El Dorado) og middag før vi dro opp til skolen for å møte de nye førsteklassingene. Det var veldig koselig å få møte dere, jenter!

Nå sitter jeg i vinduet mitt og ser på katedralen som lyser i mørket ute, og syns egentlig at livet er veldig fint. Frankrike, mamma, deilig musikk, TE og igjen – vinduet mitt! Det eneste nye å melde om er vell egentlig at vi har kjøpt en ny eføy – den andre visnet i løpet av sommeren – som pryder leiligheten min




Så nå er jeg vell så klar som jeg kan bli (som norsk skolejente ^^) for første skoledag! Og mottoet mitt er: Nytt år, nye muligheter!

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar