Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 6. september 2013

Hjerter overalt ♥


God helg, alle sammen ♥ I dag tok jeg helg kl. 12.00, for jeg har vært så heldig med timeplanen at jeg slutter så tidlig hver fredag!! Det er noe av det deiligste jeg vet om akkurat nå! Ellers begynner jeg heldigvis ikke kl. 8.00 hver dag, og jeg begynner til og med kl. 10.00 på torsdager, så det skal bli deilig å kunne sove litt lenger i år.

I dag hadde jeg min aller første time med det faget jeg spesialiserer meg i i år – man må nemlig velge et fag å fordype seg i – SVT, altså biologi eller Science de la Vie et de la la Terre/ Vitenskap om livet og om jorda. Det var veldig interessant, og jeg gleder meg til å fortsette med det! Ellers har vi fått en nytt fag i år, filosofi. Så langt liker jeg det skikkelig godt! Læreren er VELDIG flink, om ikke veldig streng og autoritær, men han er kjempeflink til å lære bort. Det eneste dumme er at vi må ta notater hele tiden mens han snakker, og han snakker hele timen. Skulle ønske jeg bare kunne sitte og høre på det han sier jeg, det er så interessant! Vi begynt med å definere hva filosofi er – og det er mer kompleks enn som så! Hihi, så så langt er det gøy å begynne på skolen igjen ♥

I dag har jeg pyntet litt i leiligheten, og det har blitt så koselig! ♥ 


Mamma <3





Ny supercookie daa <3







 Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar