Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 16. september 2013

Funny little world ♥


God mandagskveld ♥

I dag skulle jeg egentlig slutte halv syv på skolen, så jeg ble ganske glad da jeg fikk høre at den siste timen vår var blitt avlyst og jeg plutselig sluttet halv fem i stedet. Mye av kvelden har gått med til matte, ellers kos med te og god mat ♥ 
 



Været er så utrolig varierende her om dagen (som alltid ^^). Da Maren og jeg gikk hjem fra skolen i dag begynte det plutselig å regne kjempemasse, selv om det var fint da vi gikk ut av skolen. Frankrike, altså! Samme da jeg kom hjem, et øyeblikk da jeg så ut var det helt grått, neste blå himmel og sol ... rare greier ^^

Før ...

15 min etter ^^

Ps, har fått helt dilla på Funny Little World av Alexander Rybak igjen, den er så søt ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar