Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 21. september 2013

At Marcel's


God lørdagsmorgen, søte dere ♥

Jeg hadde en kjempefin start på helgen min i går! Mari, Hedda, Taran og jeg dro nemlig til Caen. Der ble det cafébesøk, shopping, asiatisk-restaurant, Kick-Ass 2 på kino (som var litt mer brutal enn jeg hadde sett for meg, heh, så ned i fanget mitt 3/4 av filmen) og dessert på en kjempekoselig restaurant som jeg definitivt skal tilbake til – Café Marcel! Det var så gjennomført, varmt og fint der, men en sånn skikkelig god atmosfære ♥ Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men sammen med herlige jenter var det noe av det beste jeg har gjort i det siste ♥ 



Taran <3

Hedda <3


 
Thé gourmand <3


 
Nå sitter jeg i senga mi med en kopp te og nyter morgenen ♥ Snart skal jeg en tur på markedet! ^^



Ha en fin helg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar