Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 25. juni 2013

Sourire d'ange



  I går og i dag mens jeg har sittet i vinduskarmen og lest til eksamen, med sola skinnende gjennom vinduet, er jeg sikker på at jeg har drukket en kopp te minst hver halvtime. Det er ikke til å komme foruten. Og det verste, er at det går i den samme teen hele tiden. Etter mamma var på besøk har jeg også fått helt dilla på denne teen, den er verdens beste. Etter jeg oppdaget den i en liten butikk i en sidegate i Caen i fjor, har den vært en stor favoritt. Og den smaker heelt fantastisk, i tillegg til å ha det søteste navnet (det var sånn jeg fant den ^^): sourire d'ange, altså engelsmil ♥ Såå det er det jeg gjør om dagen, sett bort i fra å se på Disney og lese til eksamen! 








The best tea ever ^^

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar