Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 15. juni 2013

13 ♥

I dag er det bare 13 dager igjen til ferie, til jeg kommer hjem til Norge! Det kommer forhåpentligvis til å gå fort, med eksamener og alt som skal skje. På onsdag hadde vi vår siste skoledag i première, før vi hadde 4-timers prøve i fransk. Det er litt rart å tenke på, for teknisk sett er jeg ferdig på skolen nå, men har fortsatt eksamener å øve til. Men når man har fri, kan man jo gjøre litt koselig ting også! På torsdag kom Mathilde innom med kake, også lagde vi en veeeldig lang to-do liste av hjerte-postitlapper ♥ Så nå har jeg en JM av hjertelapper hengende på veggen min over ting Mathilde og jeg skal gjøre til neste år. Hihi, gleder meg allerede!! ♥ 



Mathilde <3
Beste vinduet, og Mathilde, ever <3

Senere kom Hedda og Taran innom med sjokolade, for å si god ferie. Herlighet, det er snaaart ferie ♥ De siste dagene har jeg drukket ingefær, sitron og honningte non stop, for å bli frist så fort som mulig. Heldigvis er det skikkelig godt ^^


Min bror bjørnen og havregrøt! ^^
Klem ♥  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar