Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 29. mai 2013

Sol og grønne enger

Onsdag, og halvveis ferdig med den mest travle uka mi på skolen i år. Siden det snart er «karakterstopp», måtte selvfølgelig alle lærerne mine sette en prøve denne uka her, så jeg har mildt sagt hatt altfor, utrolig mye å gjøre. På mandag hadde jeg SVT prøve, tirsdag physique-chimie prøve, i dag norskinnlevering og matteprøve og for å avslutte uka, fransk- og engelskprøve på fredag. Herlig! Og om tre uker fra i dag, kommer jeg til å være ferdig med to av tre eksamener, historie og geografi, og fransk skriftlig. Ååååh, jeg gleder meg sånn til sommerferie, Norge, hytta, bærplukking, skogsturer, LONDON og familie og venner! ^^ Men først må jeg bare pugge i tre uker i strekk, og det kan jo bli gøy ...

Ellers har det i det siste vært veldig skiftende vær her nede, fra sprutregn til sol. Mamma har vært på besøk hos meg, som var herlig, og vi koste oss i parken i sola og inne i leiligheten i regnet





Den botaniske hagen!


Ps, da jeg hadde kjøretime i dag kjørte vi på fine landeveier, omringet av grønne og gule åkre, «gjennom» trær som tvinner seg inn i hverandre og markblomster. Det franske landet er så vakkert om sommeren! 


Når jeg kjeder meg i timen ..


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar