Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 16. januar 2013

Frosty sunshine

I dag har vært en fin dag, med sol på himmelen og kulde i lufta. Jeg sluttet kl. 9 i dag tidlig siden jeg hadde ikke histo-géo, så da gikk jeg glad og fornøyd hjem og jobbet med fransk. Etterpå hadde jeg to timer norsk, men det er jo bare koselig ^^

Stua mi <3


Forrige uke gikk ganske fort og ganske sakte, kjennes ut som at jeg ar vært her mye lenger enn det jeg egentlig har. På fredag var jeg på café med Taran, Mathilde og Åslaug, og så på film med Åslaug på kvelden – Footloose. På lørdag hadde vi planleggingsmøte og tacokveld med jentene på kullet, for nå til helga arrangerer vi nemlig nyttårsball! Det blir gøy ^^ Senere på lørdag dro vi til Tyra og Ingvild og så på Crazy, Stupid Love, hehe. Søndagen gikk med til å jobbe, for på mandag dro vi nemlig til Caen på teater med norskseksjonen og så Peer Gynt. Jeg skjønte ingen ting og for å være helt ærlig var det veldig kjedelig, hehe, men det var koselig å være med de andre jentene da. Taran sov hos meg og vi lagde lasagne-suppe ^^ HIHI. I dag har jeg gått rundt i ullgenseren min som mamma har strikket til meg som jeg elsker, det er nemlig veldig kaldt her. Både inne og ute, varmen er ikke så veldig bra i leiligheten akkurat. Ellers skal jeg jobbe mer med fransk og historie i kveld, og lage mat da, og legge meg tidlig for i morgen har vi fremføring i dans. 

Mathilde og meg, yay <3

 

Ha en fin onsdagskveld videre ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar