Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 10. november 2012

Retour en France

I går kveld kom jeg tilbake til leiligheten min i Frankrike. Jeg savner Norge allerede, kan nesten ikke vente til jul, det kommer til å bli så bra! Jeg har hatt en veldig fin ferie hjemme, fikk kost meg, slappet av, jobbet litt med skole, og vært mye med søteste Solveig <3 Det er litt ensomt her i Bayeux nå, men jeg koser meg med Taylor Swift, bok og lekser. Det blir sikkert greit å begynne på skolen igjen, er ikke så nervøs med tanke på at vi skal ha «prøve-prøve eksamen» i fransk på torsdag. Dere skjønner, jeg har funnet ut at det får gå som det går, for jeg har nemlig funnet en ny taktikk i fransk – bare skrive alt som kommer à l'ésprit og håpe på at det stemmer. Fransk er nemlig veldig komplisert og bygges på ting som man egentlig ikke kan vite, i følge meg. Og denne taktikken fungere faktisk veldig fint for meg, og det er jo bra ^^ Nå skal jeg lage taco og kose meg med film! 

Norge <3






 

God lørdagskveld til allesammen ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar