Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

torsdag 4. oktober 2012

Snart helg!

I morgen er det heeelg, og det skal bli så godt. Denne uka har vært vedlig koselig og gått veldig fort. På mandag kom Åslaug på middag og gjorde lesker med meg, og i går kom Sofie hit og gjorde lesker, hadde allsang og drakk te med meg, hihi, kos. Denne uka har jeg også hatt to prøver, fått x-antall lekser og fått igjen en prøve (SVT 18/20!!). I dag fant jeg ut at jeg faktisk har begynt å like SVT, og det har veldig mye med læreren å gjøre, og det er faktisk litt viktig med tanke på at jeg har fire timer med akkurat dette hver tordag. ^^ Torsdag er den verste skoledagen, så vet dere det. Jeg har timer i ett strekk fra kl 08.00 – 17.30, og jeg blir så sliten av det. Heldigvis har jeg bare 4 timer i morgen og slutter 14.30 ^^ Nå må jeg legge meg, natta dere <3 


Lunsjen min fra tirsdag ^^

Middag!Toro in my <3

Fine deg!

Te + lys = telys ... hehe ^^




Lekser er morsomt ...

Te er godt!



Supercookie <3
Teit ting i Frankrike, kan ikke printe ut oppgaver, derfor skriver vi de à la main ..
Det regner mye for tiden .. Da er det koselig i vinduet mitt!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar