Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 13. oktober 2012

Rosa roser og jordbær

I dag våknet jeg av at det ringte på døra mi, og ganske forvirret gikk jeg for å åpne. Det viste seg å være posten med den etterlengtede pakken min, jippiiii! Nå har jeg endelig fått de tre filmene som jeg ventet så fælt på: The Lucky One, The Vow og The Hunger Games. Iiiiik! Nå blir det mye film fremover nå. Det var selvfølgelig masse annet koselig og godt i pakken, tusen hjertlig takk mamma, du er verdens beste! <3



Toro <3


Iiiiik!

I dag gikk jeg med Sofie på markedet og kjøpte frukt, grønnsaker og rosa roser. Jeg syns røde roser er overvurdert, rosa er mye finere. Ogsååå kjøpte jeg jordbær og markjordbær. Naam! I kveld skal Sofie og jeg lage taco, åå som lørdager i Norge! Det blir koselig!









<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar