Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 23. oktober 2012

Autumn Leaves

Jeg har hatt en så koselig helg. Jeg fikk besøk av mamma og Hege, det var så koselig å se dem igjen! Vi var i den botaniske hagen og dro på Mont St Michel på søndag, og det er jo så fint. Det var en deilig måte å tilbrenge helga på før den siste, stressende uka før høstferien. Nå har jeg bare TRE skoledager før to uker med ferie, Norge, familie og venner – gleder meg masse! Denne uka er som sagt litt stress, jeg hadde prøve i geografi på mandag, fysikk prøve og engelskframføring i dag, komposisjon i geografi til i morgen pluss prøve og fremføring på fredag. Kan nesten ikke vente til ferie nå, er så sliten. I kveld spiste jeg pizza hos Maren og Åslaug, det var kooooos! <3 















Vinduet mitt <3








Klem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar