Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 5. september 2012

Leiligheten min!

Heeiii <3

Nå har jeg endelig fått internett i leiligheten min, og da må jeg jo fortelle litt om hva som har skjedd her i Frankrike de siste dagene. På mandag for en uke siden kom jeg og mamma fram til en tom leilighet i den lille, søte byen Bayeux. Det skal nå sies at dette er en veldig søt leilighet. Her fant vi oss tilrette med en seng av liggeunderlag (ikke veldig behagelig) og fire kofferter fra Norge. Så, dagen etter måtte det jo gjøres noe. Vi tok turen til SFR (fransk mobilselskap) for å bestille internett og til IKEA i Caen. Jeg hadde allerede bestilt mange av møblene mine på nettet, men jeg måtte jo likevel ha en del andre ting, hihi ^^ På Onsdag kom møblene jeg hadde bestilt, og alt gikk utrolig fint, helt til jeg fant ut at, så smart som jeg er, jeg bare hadde bestilt sofa-trekk, ikke selve sofaen. Så nå tror jeg iallefall at ordet «housse» aldri kommer til å forlate mitt franskvokabular. Vi måtte da ta en tur tilbake til IKEA for å kjøpe sofaen, hehe. Ettersom dagene har gått har vi fått gjort masse her, og nå er leiligheten så ferdig som den kan bli. Mangler bare å henge opp noen ting på veggen er og der, ellers er alt som jeg vil ha det. Og jeg er bare såååå fornøyd med leiligheten min. Den er så søt, og jeg trives så godt her! Det er jo litt kult da, å bo i leilighet må jeg si ^^ Jeg kan jo drikke te når jeg vil og greier, hihi. Sååå, tenkte jeg kunne vise litt hvordan det har blitt her! 

Sånn ser vinduene mine ut ^^

Den gode senga av liggeunderlag ...

Katedralen er fin fra vinduet mitt om kvelden!


Det berømte sofa-trekket ^^

Og der har vi fått alle pakkene ^^

Vinduet mitt med sitteplass!

Jeg har en kul ting ^^



Og deer fikk vi sofaen også ^^









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar