Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 30. september 2012

Gode ting med krem på

I går var en så koselig dag ! Jeg var på markedet, Annvor kom til Bayeux, vi var på café med Maren og Mari og jeg så på film med Maren på kvelden, Save the Last Dance, søøt ! Nå sitter jeg og er egentlig litt lei. Jeg føler litt at jeg ikke har et liv bortsett fra lekser og prøveøving nå for tiden. Det er ikke så mye annet å oppsummere dagene i, og det er jo litt trist. MEN, jeg må jo prøve å være positiv da, det er jo bare fire uker til høstferie, det kommer nye singler fra Taylor Swift sitt album hver uke og jeg kan være med masse koselige mennesker ^^ Nå er det til og med sol her, det er jo grunn nok til å være glad. Også er det helg, som er ukas høydepunkt. Hihi ^^ I dag skal jeg jobbe, lese til prøver, lese i en bok jeg har lyst til og se på en film. Det siste høres bra ut, så da er det bare å starte og komme igjennom det første så jeg kan kose meg også ^^ 
 
Gule blomster fra markedet!


De hadde lilla paprikaer der ... ^^

Maren <3

Annvor <3



Maren og meg <3

Ps, overskriften kommer av det at jeg drakk kakao med krem på café i går ^^











Klem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar