Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 14. august 2012

TAYLOR SWIFT – RED


I'm soooo happy!! Ååååå, jeg er bare såå lykkelig nå! Taylor Swift kommer ut med nytt album i oktober!! Og den første singelen er ute allerede, og jeg bare ELSKER den! We are never ever getting back together. En skikkelig energifylt, fengende, søt og awesome sang rett og slett. Jeg blir så utrolig glad av å høre på musikken til Taylor, og hun gir meg så mye inspirasjon. Det er noe veldig spesielt for meg nettopp dette, fordi før jeg hørte min første sang av henne, hadde jeg aldri vært fan av noen før. Og siden jeg for første gang hørte stemmen og sangene hennes, har jeg elsket henne og musikken. Hun har så meningsfulle sanger, og er en fantastisk person. Jeg er en stolt fan!! Jeg kan rett og slett ikke beskrive hvor mye hun og musikken hennes betyr for meg! Oooog, jeg er såååååååå overlykkelig nå! ^^

« But Oooh, this time I'm telling you, I'm telling you
We are never ever ever ever getting back together
We are never ever ever ever getting back together
You go talk to your friends talk
And my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together

Like ever... »

Wiiiiiii!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar