Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 9. juni 2012

Ma dernière semaine à Bayeux (en seconde)!

Voilà, c'est fini! Dette får jeg høre hele tiden av den søte vertsmoren min. Nå har jeg bare en uke igjen her før jeg drar på ferie. Jeg skal aldri igjen sove på internatet, og vi har hatt vår siste fredag på skolen, noe som er en stor lettelse for dette er den verste skoledagen med realfag hele ettermiddagen. På tirsdag hadde vi en liten avslutning på internatet med MASSE og mer enn mye godteri. Hihi, det var kjempekoselig! På onsdag var vi invitert på minneseremoni etter den 06. juni 1944 (le débarquement en France), der vi møtte opp i bunad og sang. Neste uke blir vel også mer avslappende, og vi skal blant annet ha avslutning med  alle de norske jentene hos seksjonslederen på mandag. På onsdag skal jeg skrive under kontrakten for min fremtidige leilighet og torsdag er siste skoledag i seconde! Og for å gjøre alt bedre drar jeg til Gordes, en liten landsby i Provence, med mamma på fredag for en uke og til London etterpå. Gleder meg helt utrolig mye, da skal jeg for første gang i mitt liv se en ordentlig lavendelåker!! Eller nærmere bestemt, bo rett ved siden av en «champ de lavande» ^^  For de som ikke vet det er dette noe jeg alltid har drømt om.

Togbillettene klare!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar