Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 2. juni 2012

Juni

Soool, Nå er det endelig juni. Dette er en måned jeg har ventet lenge på, og det er så rart at den plutselig har kommet. Jeg gleder meg så utrolig masse til ferie, til Provence, London og Norge, men det skal tro det eller ei bli litt rart å dra herfra. Når jeg drar nå, skal jeg ikke lenger bo hos vertsfamilien min, som jeg har blitt så veldig glad i. Jeg skal heller ikke bo på rom med fem herlige jenter, heller ikke se de hver dag. Selv om dette er noe jeg har gledet meg veldig til å bli ferdig med kommer det også til å bli veldig annerledes, for jeg har jo blitt så vandt til det. Men på den positive siden kommer neste år også til å bli kjempebra. Da skal jeg bo i egen leilighet, kan se vertsen når jeg vil og ikke mist bli mye mer fri til å gjøre det jeg vil når jeg vil. Det skal jo også bli gøy og lære å snakke fransk enda bedre. For bare tenk, for et år siden var min aller største drøm å lære og snakke fransk, og nå kan jeg det! Det er så utrolig gøy, og et fantastisk flott språk. Gleder meg bare masse til å lære det enda bedre. 






I dag skinner sola for fult og jeg har sittet ute i den store hagen til vertsen. Jordbær til dessert, hoppe på trampoline og huske med verstsøsteren, og tur til Caen senere. Livet er herlig!

Åååh, har funnet verdens søteste sang da, Bigcitydreams av Never Shout Never.

We've got it good
Whether you like this town or not
I know it's small but with a big head
it's bound to get hot
In the summer
But the summer is a bummer
If you can't leave
This pathetic excuse for a town

That holds all your memories
A lifetime of crushes and your broken dreams
To be anywhere but here
But baby anywhere is away from me

If you got it all figured out
Then what is there to shout about
This mid-west town is gonna miss you
Just go ahead and work it out
But first come on and let it out
Scream it shout tell everybody how your gonna leave

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar