Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 29. mai 2012

Sommer

Nå er det virkelig sommer her! Varmen har satt seg og jeg håper inderlig at den vil bli i de tre ukene jeg har igjen før jeg har sommerfeire. Åååå, det skal bli så godt! Denne hela fikk jeg besøk av verdens beste mamma, det var så koselig. Vi kjørte rundt på mange fine landeveier her i Normandie i sola og var innom mange søte byer. De små veiene her er så søte, med høye trær som fletter seg inn i hverandre over hodene våre. Her finner vi også store grønne og gule enger, med noen røde blomster tittende ut blant det grønne. Og vet dere hva? Jeg har funnet leilighet som jeg skal bo i til neste år, og den er utrolig fin!! Så da gleder jeg meg masse til å komme tilbake hit til høsten.













Madelen <3
Nå er det helt seriøst bare tre uker igjen av dette skoleåret, TRE uker. Det er helt vilt, det har gått så fort. Og nå som vi går rundt i sommerkjoler, shorts og skjørt forsterkes sommerferie-følelsen sånn, og jeg har bare utrolig lyst til å slutte og jobbe. Til å sitte ute og lese en bok uten å få dårlig samvittighet fordi jeg egentlig burde jobbe. Og å våkne opp og vite at jeg ikke trenger å gjøre noe som helst, bare det jeg vil. Det gleder jeg meg til det!
TRE uker, sa du?


Denne uka her blir nok ganske så hektisk, så forhåpentligvis går den fort. På tirsdag har vi kommentar i fransk, på torsdag har vi en dissertasjon i historie og til fredag en innlevering i SVT. Kjenner jeg gleder meg til å komme hjem til vertsfamilien på fredag allerede. Men det gjør jeg jo alltid. Det kommer også til å bli trist, det å ikke lenger skulle bo hos den franske familien min, for de har gjort dette året så utrolig mye bedre for meg. Men jeg kommer jo heldigvis til å se de til neste år også ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar