Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 3. mars 2012

Mars


For meg har det alltid vært noe spesielt med denne måneden. Snøen som smelter(spesielle tilfeller), varmen som kommer sakte men sikkert og den friske og levende lukten av vår som sprer seg. Denne følelsen har også nådd meg her i Frankrike, og det er så deilig å være glad igjen! Nå er det helg, jeg er ferdig med en helt fullpakket uke med prøver, og har ikke noe lekser for en gangs skyld i helgen. Selve det å være hos vertsfamilien gjør meg jo som regel en hel del gladere, men denne gangen her har det overgått seg selv. Jeg må bare si at vertsfamilien min er den beste i hele Frankrike! I dag har jeg nok en gang sett på en kjempekul film med vertssøsteren min «Un monstre à Paris», og den var så bra! Jeg får alltid så mye inspirasjon av disneyfilmer, for de har alltid et så bra budskap med seg. Dette er noe man som regel ikke legger merke til som barn, men når jeg nå ser igjen filmer det er lenge siden jeg har sett, skjønner jeg så mye mer av de, og blir rett og slett helt fortryllet av hvor fantastisk de er laget.
Un monstre à Paris ^^
À propos mars (faktisk fransk uttrykk) .. JEG HAR SNART BURSDAG! Hihi, gleder meg en smule kan du si. Og en annen ting som gjør hverdagen litt bedre er at vi drar på klassetur til Norge, nærmere bestemt Voss, på tirsdag. Da får en uke i mitt vakre hjemland uten skolearbeid, noe som også er veldig deilig.

Såå mye gleder meg meg!
I dag har jeg gått en liten tur, kost meg masse og slappet av og ikke minst laget taco til vertsfamilien. ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar