Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 26. mars 2012

Coups de soleil

Denne helga har gått veldig fort! På lørdag våknet jeg opp til strålende vær, noe som ikke var overraskende etter en uke med knallvær, det vil si, sitte-ute-og-sole-seg-i-alle-friminuttene-vær, og en varme på fredag med opptil 20 grader. Frankrike er med andre ord herlig om dagen. Så på lørdag satt jeg ute i hagen til vertsen, kjente solen varme og leste boka «The Lucky One», før jeg dro på møbelvisning hos Maren og Elisabeth i terminale. Da jeg gikk gjennom gatene i byen Bayeux, fikk jeg en veldig følelse av å være i syden, og kunne fint gå ute i bare topp og skjørt. I mars, det sier litt. Jeg klarte også å bli litt solbrent i dette været, men bare litt da. Senere hadde vi jentene i seksjonen en kvisskveld, som var veldig koselig. På søndag dro jeg på kino med ei frank venninne og så «The Hunger Games» som var veldig bra. Jeg har med andre ord hatt en varm, koselig og avslappende helg. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar