Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 27. februar 2012

En søt, liten humle


Nå har jeg kommet trygt fram til Frankrike, og er gjennom den første, fæle mandagen med Histo-Géo prøve i første time, DM i matte og SES prøve. Nå er jeg godt installert på internatet og gleder meg masse til å sove en god natts søvn!

Det jeg vil fortelle med denne søte, lille humla er at da jeg i går sto på togstasjonen i Paris, fløy en bitteliten, kjempesøt humle bort til meg som for å ta meg imot. Det å se årets første humle har alltid gitt meg en svevende, friske og hoppende lett og god vårfølelse, og ikke minst denne gangen når det er 10 varmegrader her! Lovely!
Innom Starbucks! ^^

<3

Ps, jeg har nå blitt veldig hekta på The Hunger Games serien, og da jeg satt på flyet, glad og ivrig for å lese den tredje og siste boka, fikk jeg meg en overraskelse på side 59 der det plutselig begynte et LANGT utdrag fra bok en, altså er boka feilprodusert. Så da må jeg vente med å lese denne altfor spennende boka, men er glad likevel. ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar