Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 11. oktober 2011

Pakke fra Norge!

I dag fikk jeg en hyggelig overraskelse – en stor pakke fra mamma! Det finnes ikke noe mer koselig enn å bli overrasket med noe hjemmefra, og ikke minst norsk Freia melkesjokolade. En ting jeg legger merke til, er at jeg setter mye større pris på tingene mine nå som jeg er her. En del ting av det jeg fikk i pakken hadde jeg ikke tenkt så mye på om jeg hadde vært hjemme, men nå ble jeg såå glad for å ''se de igjen''. Det blir på en måte som å komme hjem igjen en liten stund. Ellers fikk jeg også knekkebrød, god te, vinterjakke, varme klær, hårkur, sjokolade, koselig kort fra mamma og en kjempefin genser som hun har laget og kjempenydelige øredobber fra Michael. Tusen tusen tusen tusen tusen takk! It made my day! <3 

Nam <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar